Forventninger

For at sikre et godt samarbejde, er det vigtigt, at du kender vores forventninger til dig og dine pårørende.

Både før og ca. fire måneder efter din indflytning, holder vi møder, hvor vi taler om dine pg vores forventninger. Du er velkommen til at tage pårørende og din sagsbehandler med til disse møder.

Vi forventer af dig

  • at du har lyst til at indgå i fælles forpligtelser og det sociale liv i opgangen
  • at du deltager i husmøderne
  • at du er interesseret i arbejdet omkring din delhandleplan
  • at du er interesseret i at blive så selvstændig som mulig
  • at du har mod på, at afprøve dig selv i nye sammenhænge
  • at du tager initiativ og er ansvarlig for din egen dagligdag

Vi forventer af dine pårørende

  • at de stiller spørgsmål, når de mangler viden, er usikre, og savner initiativ
  • at kommunikation mellem medarbejdere og pårørende kun foregår med din viden og accept
  • at de er opmærksomme på de hensyn vi må tage overfor dig, der har krav på vores tavshedspligt
  • at de respekterer og accepterer din ret til selvbestemmelse
  • at de bidrager til en positiv dialog og viser tillid til dig og medarbejderne

Vi kræver af os selv som medarbejdere

  • at vi lever op til vores grundlæggende værdier omkring repekt, dialog, fællesskab og faglighed
  • at vi kan give dig den nødvendige hjælp
  • at vi kan give dig den nødvendige støtte og vejledning, som netop du har brug for
  • at vi følger op på delhandleplanerne og overholder vores del af aftalen
  • at vi respekterer din ret til selvbestemmelse

Praktiske oplysninger Absalonsgade

Personalekontor
Absalonsgade 30 A
8000 Århus C
tlf. 87 13 41 34
e-mail: absalon.solbakken@msb.aarhus.dk
Medarbejdere 22 48 08 74
Afdelingsleder 22 73 29 95
Kort

Beboernes telefon

Som beboer opretter du selv telefon- og evt. internetforbindelse, hvorfra du også kommer i kontakt med medarbejderne.

Vi vejleder dig med henblik på en sikker opkaldsforbindelse, så du altid kan komme i kontakt med os.

Visitation

Visitation til Boenheden på Solbakken foregår via Aarhus Kommune.